i've worked out!and Kigas will stand last.

Now i and jin-roh have shot Kigas new video,having playing a few new KIGAS songs(STRINGS IN LOVE,RAPE ME KIGAS,AND HORAFUKI).

i just wanna upload those stuff,but couldn't make it....coz The shooting entirely have taken so much out of me!

in addition,i've bought new dress,bra and panty...yummy yummy!like,shopping made me yummy so much,This is the female's Strawberry on the cake...



上の文の和訳はさておき、今日のスタジオギグの撮影は映像関連の遠い後輩君にやってもらったのだが、学生時分の時の自分の無茶苦茶な時間の使い方を彼と喋っているうちに思い出した。


一日の殆どを部室で過ごしたり、あるいは部屋にひたすら閉じこもって無意味な打ち込みに必至になったり(歌もヴァイオリンも当時は全く手付かずなのでデモを作ってもレーヴェルに見向きもされないのは当然)、あるいは友人との無駄話や麻雀だけで一日を過ごし、結局授業も出ない…今では考えられない無駄だらけの日々だった。

生活習慣っていうのがどんなに大事か、練習を習慣づけることがどんなに大事か、あの当時は全く分ってなかったし、本当に無知だったな。でも大学に行くまでただのガリベンだったからあそこで爆発したんだよな。

ま、何にせよ日々ヴァランス良くやっていこうという心がけではある。