Time will tell and i gotta gain people's..

Now,ON japanese SNS MIXI seems on its nerve so much,my x rated(in fact so much for it)pics are suddenly deleted WITHOUT NOTICING.

Yeah,japan is so strange country!but i'm in very nice&taking it easy,cause only on this closing country's bitch sns did it be happened,just a little thing...SO AIN'T FEEL LIKE RATTLING AT ALL.

If MIXI wouldn't work,I'd be only to be here and write for every folks in every country,and like madman stuff...

Not everybody can see right through real me.the politics,that might ties your head in knot,but it's an absurd remark.

We ought to follow through what we really take...music and hot pics&movie?that's okay in a sense!

Come back!
Make things clear to realize where to go,how to use,what i am
So everything has gone for it,now is the time to run into my burning memory
Turning around to the fates of place
Singing through the crowd of your hatre
Listening to the grateful lines they read
I will go with the flow and the tide!



この夏にあがる予定の曲を並べておく。

  • SCRATCHING LIFE(現在ミキシング→歌・弦入れ)
  • RAPE ME(バックトラックだけ現在完成)
  • HELLO HAARP(歌録り直し中)

同時に動画配信の為にロケハンしながら関東近辺を旅する予定。

近況は…何処かに出かけるにせよ、余りの暑さのせいで何も出来ない。そういうことなので新曲は鋭意製作中なわけであるが、そろそろKIGASに関連するアイテム(黒田ミチルさんのDVDとか)を販売するサイトを立ち上げようかとか思ってる。

昔からだけど、音楽出版をする組織って結局”中抜き”のヘッジファンドとやってることは一緒だ。だったら全部自分でやっちまおうということである。

あと日本から頂いたファンレターがある。これは素直に嬉しい。嬉しくない人なんかたぶんいないだろう。文中に「KIGASさんて頭がキレる感じがして近寄りがたい」とか書かれてたけど、大昔からそれは言われてる。なんなら学ランなんぞを来てた時分から。まぁ良いことでは余り無いよね。

でもよくいるメンヘラ丸出しビジュアル系バンドの

「オレの背中を見て、傷だらけの天使の羽を生やしたこの背中、さあ歌っておくれスレイブたち愛の歌を・・・カミングスーン、渋谷屋根裏に来週日曜。お前にあえるのを楽しみにしてる」

とか、訳の分らないレスポンスをするつもりはないよ。だってほんとに意味わかんない。

そして何時ものように今日こういうことがあってこういうものを食べてこんな映画を観てとか、どうでも良いクソ下らない事を書くつもりもない(でも英語日記のほうはわからんよ)。世間は英語公用化とかいって大騒ぎしてるけど、こんなもん習慣で覚えるもんよ。


相変わらずナンダカナアな日々は続く・・・。